image description

Kontakt

Hvem klarer alt det praktiske, hvis jeg skifter til Vindstød?

Vindstød opsiger dit nuværende abonnement med det energiselskab, som du får el fra i dag. Vi sørger også for, at du får strøm hele tiden - der er ingen afbrydelser - når man skifter elselskab.

Skal jeg have ny elmåler, hvis jeg skifter til Vindstød?

Nej. Du fortsætter helt som normalt og udover, at det bliver vindstød der opkræver din regning for elforbruget, så er intet nyt. Den væsentligste forskel er, at du får strøm fra vindmøller.

Er jeg altid sikret el?

Ja, du vil modtage el helt som normalt og der er ikke nogen afbrydelse i forbindelse med dit skifte. Du oplever blot, at du modtager din elregning fra et andet sted- og at din pris ændrer sig :-)

Hvorfor modtager jeg 2 regninger?

Som elkunde har du et netselskab, der står for at transportere strømmen ud til dig, og et energiselskab, der sælger strømmen til dig. Derfor modtager du to regninger: En regning fra dit netselskab og en regning fra dit elselskab. Regningen fra netselskab er afgift for transport af strøm samt afgifter til staten. Denne regning er den samme, uanset hvilket elselskab, du vælger. Regningen fra elselskabet er for dit forbrug.

Hvor længe er jeg bundet og hvad er opsigelsesvarslet?

Når du tilmelder dig Vindstød er du bundet i 6 måneder. På fastprisaftale fastlåses din pris i 6 måneder. Du kan, når bindingen er udløbet, opsige din aftale med 1 måneds varsel til udgangen af en måned.

Hvor kan jeg se mine regninger?

Du kan se dine regninger, forbrug og anden information på dit kontrolpanel, men disse mailes også automatisk til dig eller opkræves via Betalingsservice, hvis du ønsker dette.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål?

Skynd dig at skriv til Vindstød på kundeservice@vindstoed.dk. 96% af alle spørgsmål sendt til os, besvares samme dag.

Vindstød A/S
Inge Lehmanns Gade 10
8000 Aarhus C.

kundeservice@vindstoed.dk